אני בכיתה ז', בכיתה שלי יש מלא חבורות וגם בשכבה. אני לא ילדה דחויה, כן מדברים איתי והכל טוב. אבל מעצבן שאין לי חבורה משלי,לפחות חברה אחת טובה! למשל אם יש עבודה בזוגות אז כל אחד מוצא את החבר שלו ואני נשארת לבד כי אין לי חברה קרובה. יש לי חברה טובה מהיסודי אבל היא עכשיו בבית ספר אחר (שומרות על קשר טוב) אבל זה לא עוזר כי אנחנו לא מאותו בית ספר ולה יש כבר חברות טובות וחבורות אחרות. אני לא יודעת מה לעשות אני רוצה למצוא חברה טובה