4 תשובות
שעובר עליה משהו.
זה בדיוק מה שקרה לי לפני מס' חודשים.
היא נלחצה ולא הבינה מה יש לי.
שכנראה עובר עליה משהו ממש קשה
שקשור לאנשים שהכי חשובים וקרובים אליה.
כמו משפחה, חבר או חברה טובה.
שכנראה היה משהו בבית או עם מישהו שפגע בה.
אוליי עוברת בריונות.
אוליי ההורים שלה מתגרשים או שמהו קורה במשפחה.