28 תשובות
אם יש להם רגליים...
סתםסתם, זה קצת לא חוקי, אז שיחכו שנתיים ואם הם עדיין רוצים להיות בקשר, אז הולך.
סתםסתם, זה קצת לא חוקי, אז שיחכו שנתיים ואם הם עדיין רוצים להיות בקשר, אז הולך.
לא.
שואל השאלה:
עוד חודשיים בת 17 אם זה עוזר...
עוד חודשיים בת 17 אם זה עוזר...
אנונימית
הפרש של 11 שנים
יאלה תצאי עם ילד בן 5 זה הולך?
יאלה תצאי עם ילד בן 5 זה הולך?
ממש לא
תגיעי ל 18 וכן... אני אישית הייתי לא מזמן עם גבר בן 30... והייתי בת 19
תעשי מה שטוב לך, באמת.
את מרגישה שאת מסוגלת להיות עם בן אדם שההפרש בינכם הוא 11 שנים, תנסי.
את מכירה אותו יותר טוב, קל לאנשים להגיד "לא", "בכלל לא".
ההחלטה היא בסוף שלך לאן את לוקחת את הקשר הזה.
את מרגישה שאת מסוגלת להיות עם בן אדם שההפרש בינכם הוא 11 שנים, תנסי.
את מכירה אותו יותר טוב, קל לאנשים להגיד "לא", "בכלל לא".
ההחלטה היא בסוף שלך לאן את לוקחת את הקשר הזה.
אנונימית
אל תיכנסי למקומות האלה מלכתחילה
וגם כל מי שקורא את זה עכשיו פשוט אל.
וגם כל מי שקורא את זה עכשיו פשוט אל.
יש ככ הרבה בנים בגיל שלך..
אנונימית
כולם קקות^
אנונימית
לא אז בן 27 יותר טוב??!
אז שתחכה
אז שתחכה
את מאוד מאוד צעירה ביחס לגילו וזה לא מתאים
לפי המדינה זה חוקי
החוק הוא מ 16 ומעלה לא 18
החוק הוא מ 16 ומעלה לא 18
זה חוקי מגיל 16. תעשי מה שבאלך בלי לשאול תאנשים פה כי הם לא יכולים להגיד לך מה טוב בשבילך
לא חושבת שהוא פדופיל או משהו. אבל תנסי רגע לחשוב למה אין לו חברה בגילו.. כנראה שכולן דחו אותו או משהו והוא פונה לעולם אחר
ממש לא הוא מחפש משהו אחר
אנונימית
בטח ח חח שלא
את בת 16 יש לך לימודים ואינטרסים כאלה ואחרים הוא בן 27 יש לו עבודה וכנראה אינטרסים מאד שונים משלך, לכן אין מצב שאתם באותו ראש. עדיף להיות עם מישהוא בגילך נו מקסימום בן 19. וגם לפי החוק זה לא חוקי את כרגע קטינה.
אה אם את בת 17 אז זה בסדר
הוא עוד מעט בן 30 את עוד לא התחלת בגרויות
עזבי אותך מלהיכנס לכאלה דברים יש מספיק אנשים בגיל שלך או קצת יותר גדולים ממך
הוא עוד מעט בן 30 את עוד לא התחלת בגרויות
עזבי אותך מלהיכנס לכאלה דברים יש מספיק אנשים בגיל שלך או קצת יותר גדולים ממך
אנונימי
מיילא בן 21 אבל 27? השתגעת? כסף זה לא הכל בחיים,,
חכי לזה שתגיע לגיל 18.
בכל מקרה, זה יילך רק אם זאת אהבת אמת.
בכל מקרה, זה יילך רק אם זאת אהבת אמת.
לא, זה לא הולך, הוא גדול ממך ב10 שנים !
לו יש חשיבה שונה משלך, לו יש כוונות אחרןת או דברים אחרים.
זה הפרש די גדול ואת נחשבת קטינה.
לו יש חשיבה שונה משלך, לו יש כוונות אחרןת או דברים אחרים.
זה הפרש די גדול ואת נחשבת קטינה.
אנונימית
בתח
שלא
שלא
חמודה
זה נקרא פדופיליה זה לא חוקי תחכי עד גיל 18
זה נקרא פדופיליה זה לא חוקי תחכי עד גיל 18
בטח שלא את עוד קטינה והוא לא וזה לא בסדר שאת תצאי עם מישהו בן 27 ואת בת 16
אנשים פה יכולים לדבר ולהגיד שזה לא בסדר,קל לשפוט מבחוץ,אבל אם את אוהבת אותו והוא אותך,תהיו ביחד ותשימו פס על כל מה שאנשים אומרים...
אנונימית
oh hell no
לא.
באותו הנושא: