6 תשובות
לא יודעת, הם פשוט מעצבנים
אנונימית
אני דתייה ואני אוהבת אתכם3>
את כל עם ישראל!
את כל עם ישראל!
אנונימית
טוב סליחה מה שכתבתי לא התכוונתי מעצבנים, אבל יש כאלה שעושים כפייה דתית
אנונימית
הם אומרים לכולנו מה לעשות.
גם אני לא מחבב אותם בכלל.
גם אני לא מחבב אותם בכלל.
אנונימי
כי הם מכלילים
בגלל הדוסים שלא מתגייסים והערסים ששמים כיפה בזמן האחרון.
גם אני מתחיל לשנוא אותם
בגלל הדוסים שלא מתגייסים והערסים ששמים כיפה בזמן האחרון.
גם אני מתחיל לשנוא אותם
מיליון ואחת סיבות
מונעים תחבורה ציבורית, חנויות בשבת, הומופוביה.
מונעים תחבורה ציבורית, חנויות בשבת, הומופוביה.
באותו הנושא: