התחברות
הרשמה
למה אני מרגישה צורך לבכות?
17 באפריל 2018, 23:24
בכי
מצב רוח
דמעות
עצב
דיכאון
תשובה אחת
כי היום יום עצוב כזה, כי עבר עליך משהו?
אם את רוצה מוזמנת לדבר בפרטי..
נ
נורמלית, אני לא;)
באותו הנושא:
אני מרגישה חרא, קיבלתי קב"א 43 ודפ"ר 30 זה לא הגיוני אני רוצה לבכות
אני מרגישה שאני עומדת לבכות, ולא יודעת למה עזרה, מישהו?
אני מרגישה שבאלי קצת לבכות אני מרגישה טיפה עצובה, מה לעשות?
רציתי לבכות אבל לא נתתי לדמעות לרדת ועכשיו אני מרגישה שאני תקועה, איך לבכות?
איך השחקנים בסרטים מצליחים לבכות בצורה כנה כזאת ורגישה כאילו שזה אמיתי?
הגיוני שאני לא מצליחה לבכות? גם כשאני מרגישה רע וכשאני מרגישה צורך לבכות אני פשוט לא מצליחה.. או הרבה פעמים צוחקת במקום
אני מרגישה צורך לפרוק ואני פורקת רק באמצעות בכי ואני לא יכולה לבכות כי לא יוצא לי, אני לא יודעת מה לעשות.
איך אפשר לבכות? בא לי לפרוק את זה החוצה, אני מרגישה שבא לי לבכות אבל לא בוכה
רק אני לא מרגישה צורך לרדת על אחרים כדי להרגיש טוב יותר?
אני לא יודעת איך להתמודד עם מצבים שיש אנשים שלא אוהבים/מתחברים אליי ואני ברגע שמרגישה את זה אני נרתעת ופשוט משהו בתוכי מרגיש צורך לבכות ונכנסת לסוג של דיכאון. מה אפשר לעשות בנידיון? יש פעמים שזה דופק אותי במערכות יחסים או במקומות עבודה. חייבת למצוא פתרון לזה.
אני מרגישה צורך להיות ילדה רעה.