התחברות
הרשמה
הגיוני שאני לא מצליחה לבכות? גם כשאני מרגישה רע וכשאני מרגישה צורך לבכות אני פשוט לא מצליחה.. או הרבה פעמים צוחקת במקום
9 בפברואר 2018, 20:21
מצב רוח
דיכאון
דמעות
2 תשובות
כן
במיוחד אם יש לך דיכאון החסימה הרגשית הזאת וכל זה
s
strawberry fields
כן... לבכות זה עוזר וזה משחרר
T
The girl whos on fire
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני יכולה פשוט להתחיל לבכות בלי שום סיבה..?
זה הגיוני שמשהו פגע בי כל כך חזק ואני לא מצליחה לבכות בגלל זה אפילו שאני מאוד רוצה?
כל כך רע לי וריק לי שאני לא מצליחה אפילו לבכות
זה הגיוני שלפעמים בא לי לבכות בלי שאני יודעת למה?
הגיוני שהשיר "וזה יבוא" גורם לי לבכות? ברמה שאני לא מצליחה לשמוע את זה
זה הגיוני שאני לא מפסיקה לבכות ככה סתם?
זה הגיוני שכבר אין לי דמעות בשביל לבכות? אני לא מצליחה לבכות, אני מתה מבפנים, שירים לא עוזרים, בכיתי ממש מלא, זה הגיוני?
הגיוני לבכות על גבר חודשיים? אני לא מצליחה להשתחרר ממנו.. מה לעשות?
זה הגיוני שאני כבר בת 14 וחצי ואף פעם, לא בכיתי מאושר? ואני גם לא מצליחה להבין איך אפשר לבכות מאושר.
זה הגיוני שמרוב שבכיתי הרבה אני כבר לא מצליחה לבכות כאילו כואב לי אבל הדמעות פשוט לא יוצאות?
הגיוני שאני לא רוצה לבכות בגלל שאני לא אוהבת שרואים אותי נשברת?