4 תשובות
בכלל בכל דרך נקודה
אנונימי
לשבור יד זה כואב. לא משנה איך...
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
חחח אוי אם את מתכוונת לזה שאפשר לזייף שבר עם תפוח אדמה אז
לא שוברים באמת עם התפוח אדמה (אל תעשי את זה! את תמותי מכאבים)

הכוונה היא לשים חצי תפוח אדמה כשהבפנים מונח על האיזור שאת רוצה (בדכ שמים ברגל) ועוטפים בתחבושת ומשאירים למשך כמה שעות טובות
ואז בצילום רנטגן זה נראה כאילו העצם שבורה
אומנם אני לא חושבת שזה באמת עובד. אבל הכוונה פה היא לא באמת פיזית לשבור עם תפוח אדמה