2 תשובות
"כשאנחנו במחזור זו טלטלה הורמונאלית לגוף. בתהליך המחזור מופרשים פרוסטגלנדינים, שמטרתם לגרום לכיווץ שרירי הרחם על מנת להשיל את כל רקמת הרחם, לכווץ את כלי הדם ברחם ולהפסיק בסופו של דבר את הדימום. הפרוסטגלנדינים גורמים גם לתופעות גסטרו שונות כגון: גזים וכאבי בטן, כאבי שרירים ושינויים בהרגלי יציאות"
זה בסדר, גם לי זה ככה
אנונימית