9 תשובות
אני
16, לא מחפש זוגיות
אני, מבחירה..
אני
אנונימי
אני, וכי אני ביישן מדי
בן 20
בן 20
15 וחצי. אני חושבת שעד השנה לא הייתי מוכנה לזה עדיין והשאר שלי לא היה בכיוון של זה
אנונימית
16 ולגמרי מבחירה
18, אני ביישנית ולא ממש זקוקה לזה כרגע.
אני בת 13 ולדעתי זה גיל צעיר מידיי בשביל בן זוג... אני רוצה לחכות ל- 17+ בשביל חבר ראשון:/
באותו הנושא: