8 תשובות
אוהבת בדיחות תינוקות, בדיחות שואה בדיוק אחת
אני זורמת עם הכל אבל יש גבולות לפעמים.. כאילו שואה זה היסטוריה קשה שלנו ולא נראה לי בדיחות על הנושאים האלה יגרמו לנו לצחוק
אני
הכל
תינוקות, שואה... הכל.
אני! לא נראלי יש בדיחה שאני לא מכירה
אני עד גבול הטעם הטוב