3 תשובות
תנסי להיפתח לאנשים.
תדברי עם אנשים ותפתחי איתם שיחות.
אל תישארי סגורה ותיפתחי
תנסי להתחבר ולא להיות בתוך עצמך עם החברות הקרובות וזהו
תצאי למקומות ואל תישארי בבית או רק עם החברות הרגילות

קווה שעזרתי
אני בן, אני מנסה הרבה לצאת אבל אף אחד לא רוצה להסתובב איתי ורוב הזמן אני לבד גם בכיתה זה אותו דבר.
דיכאון זה מחלה. אין דבר כזה "רוב הזמן הביישנות גורמת לי לדיכאון חמור" אם אתה מאובחן כחולה דיכאון חמור היית בבית חולים פסיכיאטרי.
ועכשיו לשאלה.. יש פסיכולוגים שיכולים ממש לעזור במיוחד אם המצב לא נוח לך ופוגע לך במצב רוח
דרך אתר אינטרנט אין באמת דרך לעזור לך להשתנות נטו לתת טיפים לאיך אתה יכול לעזור לעצמך.
בהצלחה
אנונימית