התחברות
הרשמה
רק אני נהנת מלכתוב לאנשים עם פחות מעשרה פרחים שאלות?
חחח זה כיף לעשות את זה כדי לעצבן אותם
כמה אני רעה?
27 במרץ 2018, 21:14
פרחים בסטיפס
תשובה אחת
את רעה ( -10 ) אם הבנת xd
ר
רוצה לאמסטרדם
באותו הנושא:
מה הסיכוי שיש יותר מעשרה אנשים פה שערים עכשיו?
איך לכתוב צוואה כך שהורים שלי יקחו את המוות שלי כמה שפחות קשה?
רק אותי זה מעצבן שפחות אנשים הולכים לקרבי בצבא כי זה יכניס להם פחות כסף בעתיד?
איך יש יותר מ9 מיליון משתמשים במיקמק (פעם אחרונה שבדקתי) ויש פחות מ9 מליון אנשים בישראל.-.?
אני נהנת לשחק באנשים ובמחשבות וברגשות שלהם, אני משקרת המון וקשה לי להביע רגש\ להרגיש אותו.
יש כאן אנשים בני 13 או פחות?
מישהו יכול בבקשה לכתוב לי פחות או יותר מה אסור ומה מותר לעשות ביום כיפור?
זאת רק אני או שכמה שאתה פחות נחמד לאנשים ככה הם תופסים ממך יותר?
בסנאפצאט המספר שכתוב ליד השם זה כמות הצפיות? כי אין אף אחד עם פחות מ400 וזה לא הגיוני כמה אנשים אתן מכירים?
יש אנשים שפחות משפיע עליהם אלכוהול מאשר אנשים אחרים?
אתם קולטים שפחות מ20 איש מחוברים עכשיו? חחח