12 תשובות
היופי הוא בעיניי המתבונן..
הוא סבבה. לא הייתי אומרת יפה כי אין לו צורה.
את האמת שאהבתי והייתי רוצה גוף כזה אבל הייתי מחטבת קצת
עריכה: ראיתי עוד תמונות והיא מחוטבת דווקא אז כן הוא יפה
עריכה: ראיתי עוד תמונות והיא מחוטבת דווקא אז כן הוא יפה
ירכיים ענקיים מה זה?!
לא מת
לא מת
שואל השאלה:
הייתי שמחה ליותר חוות דעת מבנים..
הייתי שמחה ליותר חוות דעת מבנים..
אנונימית
יש לה צורה יפה מחוטבת
פאק בדיוק חשבתי עליה
יש לה גוף מוזר כזה... אבל יחסית מחוטב
יש לה גוף מוזר כזה... אבל יחסית מחוטב
אנונימית
זה מבנה גוף שרכיים "ענקיות" וגם בגלל מסת שרירי
והיא בכלל לא בעודף משקל זה פשוט נרא
בגלל המסת
והיא בכלל לא בעודף משקל זה פשוט נרא
בגלל המסת
אומרת דוגרי כיאילו הוא בסדר אבל לא ההגדרה שלי או של מודל היופי ליפה.
אם הייתי היא סביר להניח שלא הייתי עושה דיאטת כאסח כי למה זה שווה. היא נראת בכושר בלי רולים וכפלים בולטים לעין וזה מה שחשוב.
אם הייתי היא סביר להניח שלא הייתי עושה דיאטת כאסח כי למה זה שווה. היא נראת בכושר בלי רולים וכפלים בולטים לעין וזה מה שחשוב.
כן
שואל השאלה:
איזה עודף משקל?! זה המבנה גוף שלה שהירכיים גדולים. לא שאלתי אם היא שמנה שאלתי אם זה יפה
איזה עודף משקל?! זה המבנה גוף שלה שהירכיים גדולים. לא שאלתי אם היא שמנה שאלתי אם זה יפה
אנונימית
באותו הנושא: