7 תשובות
שם ממש יפה.
פעם חשבתי שזה השם הכי יפה בעולם
עכשיו הוא בסדר, נחמד
עכשיו הוא בסדר, נחמד
שם מהמם. אני יותר אוהבת אותו לבנים, אבל גם לבנות הוא ממש מקסים
אנונימית
שם ממש יפה
אנונימית
מקסים
אנונימית
אחד השמות הכי יפים שאני מכיר
הוא יפה לדעתי.
באותו הנושא: