8 תשובות
יש לך את זה ביותר מתנשא? -_-
אני גם חושב... אבל אם את 5 יחל את יוצאת מתנשאת לידע כללי
ובתכלס יש כאלו שיותר קל ויש כאלו יותר קשה... בשביל זה יש גם חלוקה של יחידות
ובתכלס יש כאלו שיותר קל ויש כאלו יותר קשה... בשביל זה יש גם חלוקה של יחידות
שואל השאלה:
לא קשור, פשוט ירדתי מ5 ל4 והרבה יותר קל לי
לא קשור, פשוט ירדתי מ5 ל4 והרבה יותר קל לי
אנונימית
יש כאלה שחושבים ככה כי הם טובים במתמטיקה ויש כאלה שלא, לי למשל אפילו 3 יח"ל במתמטיקה קשה.
ברור שתחשבי ככה כי התרגלת לצורת למידה הרבה יותר קשה ב5 ואז פתאום את עוברת למשהו שונה וקל יותר
אנונימית
קיבלתי בתחילת שנה 30 ב3 יחידות מתוך 150 אז...
אנונימית
האמת שגם אני חושב כמוך... הייתי ב-3 ועכשיו ב-4. וזה פשוט יותר קל... מה גם שב-3 יש שלושה שאלונים וב-4 שני שאלונים..
אנונימי
באותו הנושא: