3 תשובות
את עושה עבודה ביהדות או תנ"ך אני מבין שאת שואלת את השאלות האלה אה? :)
מישהו נפצע ברחוב - כולם רק מסתכלים או ממשיכים ללכת ואת מחליטה להיות הבן אדם שיעזור לבן אדם אחר במצב מצוקה
כולם אומרים משהו שגוי ולא נכון, כזה שיכול אפילו לעשות נזק אם אנשים ילכו עם הרושם הזה כמו למשל "כל השחורים ככה וככה" או משהו כזה בסגנון
אז את בצורה מכבדת אומרת פשוט "זה לא נכון, יש ככה וככה " וכדומה ומוודא בעצם שאנשים לא יצאו עם הרושם המוטעה הזה ועושה את זה כמובן בצורה הכי בשליטה ומכובדת שאפשר
אני אתן דוגמא שלישית כי היא טובה -כולם מחליטים לעשות משהו שאת יודעת שזה דבר לא טוב וגם כולם שם יודעים אבל בשביל להיות חלק מקבוצה הם הולכים ועושים את זה את גם במחיר שזה אומר התרחק מהם מחליטה שאת לא עושה את זה כי זה הדבר הנכון
|"במקום שאין איש אהיה איש"
מישהו נפצע ברחוב - כולם רק מסתכלים או ממשיכים ללכת ואת מחליטה להיות הבן אדם שיעזור לבן אדם אחר במצב מצוקה
כולם אומרים משהו שגוי ולא נכון, כזה שיכול אפילו לעשות נזק אם אנשים ילכו עם הרושם הזה כמו למשל "כל השחורים ככה וככה" או משהו כזה בסגנון
אז את בצורה מכבדת אומרת פשוט "זה לא נכון, יש ככה וככה " וכדומה ומוודא בעצם שאנשים לא יצאו עם הרושם המוטעה הזה ועושה את זה כמובן בצורה הכי בשליטה ומכובדת שאפשר
אני אתן דוגמא שלישית כי היא טובה -כולם מחליטים לעשות משהו שאת יודעת שזה דבר לא טוב וגם כולם שם יודעים אבל בשביל להיות חלק מקבוצה הם הולכים ועושים את זה את גם במחיר שזה אומר התרחק מהם מחליטה שאת לא עושה את זה כי זה הדבר הנכון
|"במקום שאין איש אהיה איש"
"כשאנו קוראים את המשפט הזה אנו יכולים להבין שהוא אומר שגם כשאף אחד לא מתנהג כבן אדם, אסור להדרדר וצריך להישאר ולהראות לאחרים איך להתנהג, בנוסך אפשר לראות ממשפט זה שאנשים לפעמים מרגישים לבד, כי במקום שאין אנשים האדם יושב שם לבד ואסור לו לאבד את שפיותו כי המשפט נותן תקווה שאי פעם להשאר להיות בן אדם יהיה מעשה חכם אשר האיש יעשה, המשפט יכול לשקף אנשים שנשארים לבד וחושבים שזה הסוף אבל לא מבינים שיש תקווה."
טוב כתבתי סתם מה שעלה לי לראש חח סליחה שזה גרוע
טוב כתבתי סתם מה שעלה לי לראש חח סליחה שזה גרוע
כתבתי עידכון עם דוגמא שלישית טובה יותר מה-2 האחרות תסתכלי אם זה יותר טוב בשבילך
באותו הנושא: