תשובה אחת
חחח כשאוכלים עם עוד אנשים בחדר אוכל/מסעדה והם מתלוננים על דברים קטנים באוכל שאתה אף פעם לא שם לב אליהם כי אתה פשוט טורף את האוכל וזהו
כשמציעים לך אוכל ואתה פשוט לוקח בלי לחקוב פעמיים ואז כשמציעים למי שלידך הוא לא רוצה ואומר שהוא בדיוק אכל/הוא לא אוהב משהו באוכל הזה
כשמציעים לך אוכל ואתה פשוט לוקח בלי לחקוב פעמיים ואז כשמציעים למי שלידך הוא לא רוצה ואומר שהוא בדיוק אכל/הוא לא אוהב משהו באוכל הזה
אנונימית
באותו הנושא: