3 תשובות
לעשות דברים שאת אוהבת, לבלות עם האנשים שגורמים לך לחייך ולצחוק.
לדבר עם אנשים שעושים לך טוב, להקיף את עצמך בדברים/אנשים שאת אוהבת ולהקפיד לחשוב חיובי:))
פריקה, כושר, חברים
באותו הנושא: