התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני כבר בת 14 וחצי ואף פעם, לא בכיתי מאושר? ואני גם לא מצליחה להבין איך אפשר לבכות מאושר.
9 באוקטובר 2012, 19:30
בכי
2 תשובות
גם אני אף פעם אל בכיתי מאושר ואני בת 14.
אנונימי
גם אני לא חחח ואני גם בת 14
ל
לללללללללללל
באותו הנושא:
בכיתי עכשיו לחבר שלי בטלפון והוא נרדם זה הגיוני שאעלב מזה?
זה הגיוני שאני מתה על הפיצה הקפואה של מעדנות, הפיצות בשקל וחצי האלה, יותר מכול פיצה אחרת. אפילו של פיצריות או מסעדות?
זה נראה לכם הגיוני שבנות בנות 11 וחצי מתנשקות?:| כי לי זה נשמע מוזר..
זה הגיוני שחלמתי חלום עצוב ובחלום גם בכיתי ואז התעוררתי בוכה?
אני חצי תמניה חצי מרוקאית ויש לי עיניים ירוקות איך זה הגיוני
חבר שלי אמר לי שאני החברה הראשונה שלו הוא 18 אני 16 וחצי, זה נראה לכם הגיוני כאילו היו לו כמה לא רציניות הוא אמר לי אני הרצינית שלו, הגיוני?
בת 13 עם בן 17 - זה הגיוני שלמישהו בת 13 יהיה חבר בן 17 וחצי?
זה הגיוני שאני בת 16 וחצי וההורים שלי מרשים לי להיות בחוץ גג עד 22:00?
הגיוני שהרופא אמר שאני צריכה משקפיים מינוס חצי ושהלכתי לקנות האופטימטריסטית אמרה שאני לא צריכה?
אני חצי מסרית חצי עיראקית זה פאדיחות? הגיוני שאני מתביישת בזה?
זה הגיוני להיות חצי ערבי חצי יהודי?