7 תשובות
הגיוני...
הגיוני.
אבל אם את רוצה עזבי והכל ותבכי, מותר לפעמים להיות חלשה. לבכות לפעמים זה גם טוב, זה משחרר.
אבל אם את רוצה עזבי והכל ותבכי, מותר לפעמים להיות חלשה. לבכות לפעמים זה גם טוב, זה משחרר.
שואל השאלה:
אני פשוט לא מצליחה וזה הורג אותי
אני פשוט לא מצליחה וזה הורג אותי
אנונימית
זה קורה בדר"כ לנערים שקיבלו שוק מאיך שפגעו בהם.
יש כאלה שגם לא מסוגלים לדבר..
יש כאלה שגם לא מסוגלים לדבר..
בטח שהגיוני.
את חייבת לשכוח אותו, הוא לא שווה את זה נסיכה.
הזמן יעשה את שלו, מבטיחה..
את חייבת לשכוח אותו, הוא לא שווה את זה נסיכה.
הזמן יעשה את שלו, מבטיחה..
אני חושבת שאולי את בדוג של הלם אז את לא בוכה...
מרגישה אותו דבר
זה קרה לי כמה פעמים.. זה כי נראלי שבגלל שאת פשוט רוצה אבל לא יכולה כאילו חבל לך כזה אנלא יודעת.. קיצר מזדהה
זה קרה לי כמה פעמים.. זה כי נראלי שבגלל שאת פשוט רוצה אבל לא יכולה כאילו חבל לך כזה אנלא יודעת.. קיצר מזדהה
באותו הנושא: