2 תשובות
שאל את עצמך-מה יעזור לי להתעצבן? הרי המבחן כבר עבר.
לי היה בוחן במתמטיקה שהיה לי בלאק אאוט. הרגשתי נורא... בכיתי כל יום כל היום... אני תלמידה מצטיינת במתמטיקה... 90+ ובבוחן קיבלתי 60. אבל הבנתי שזה רק בוחן אחד ומתייחסים לכל המבחנים ולא רק לאחד... בכל מקרה אם תקבל 90 או 80 זה מצוין!
באותו הנושא: