4 תשובות
לא בהכרח
לא אין מצב כי הרי נמשכת כבר אבל זה לא שולל את זה שאת יכולה להימשך לבנות עיצה ממני תנהגי רגיל ואל תחשבי על זה
את יכולה להיות גם בי.
תני לזמן להחליט
אני ממש לא חושב שיש טעם שתכניסי לעצמך דברים לראש.. אני הכי בעד הקהילה גאה והכי תומך שיש בכל מה שנוגע לזה אבל עדיף שתתני פשוט לזמן לעשות את שלו.. בכל מקרה אם לא התאהבת בגבר ממש לא אומר שאת נמשכת לנשים.. יכול להיות שפשוט לא הכרת את הגבר הנכון.