4 תשובות
בן כמה אתה?
^^אם הוא בכיתה י' אז סביר להניח שהוא בן 15-16.
ועכשיו פשוט תאכל כמה שיותר ונראה לי שזה יעבוד.
כל מה שאתה עושה בדיאטה תלוי באיך נראה שאר היום שלך. האם אתה יותר פעיל או יותר נמצא במנוחה? האם באופן כללי היית מגדיר את התפריט היומי הכללי שלך בריא? כגבר- האם אתה צורך מספיק חלבון? וכו'...
כגבר, העובדה שציינת שאינך פעיל עלולה להוביל אותך לפתח הפרעות אכילה אם תמשיך להתעסק במשקל בצורה כזו. דווקא כגבר שהנראות החיצונית כל כך חשובה לו זה יכול לעזור לך לעבוד על פיתוח מסת שריר ויהיו לזה כל היתרונות:
- תחזור לאכול רגיל בלי דאגות מיותרות כי באופן אוטומטי ברגע שהתחלת לעבוד על השרירים תהיה זקוק לכמות רבה יותר של פחמימות וחלבונים.
- עליה במסת שריר מזרזת חילוף החומרים ושריפת קלוריות בלי שתצטרך לחפש שיטות מעייפות ומיותרות לרדת במשקל.
- העליה במשקל כאן היא כתוצאה ממסת שריר גדלה שתורמת גם למראה חטוב ומוצק!
בעיקרון לפי איכילוב המשקל שלך תקין ובגיל ובגובה שלך משקל תקין זה 48-68 (לפי איכילוב) אם אתה בכל זאת רוצה לעלות קצת יש שני דרכים, אחת לעלות מבת שריר ואז זה גם מעלה במשקל, שתיים זה ללכת לדיטאנית שתסדר לך תפריט השמנה