תשובה אחת
תתקרב יותר לבנות, הן לא ינשכו אותך. אבל תעשה את זה בהדרגה. תנסה לדבר עם בת אחת, ולהבין לאט לאט שזה לא כל כך נורא. ואתה תתרגל לזה. למה אתה מפחד מבנות? אולי זה מחוסר ביטחון?