3 תשובות
ממש לא יעבור לבד, לכי לרופא הוא יתן לך משחה
קודם כל, אל ישר תקבעי שזו דלקת.
אולי זה סרטן.
ועכשיו ברצינות, פשוט לכי לרופא עם זה ובאמת תקבעו מה יש לך ותקבלי טיפול מתאים.
יכול להיות שזה אפילו סתם כאב בגלל שימוש יתר, לי זה גם קורה מלא אחרי איזה 14 שעות רצוף על הפלייסטיישן והכל.
מה שכן - תדעי שדלקות ממש לא עוברות לבד, זה טיפול במנוחה / פעולה דיי ארוך, וחייב רופא.
אולי זה סרטן.
ועכשיו ברצינות, פשוט לכי לרופא עם זה ובאמת תקבעו מה יש לך ותקבלי טיפול מתאים.
יכול להיות שזה אפילו סתם כאב בגלל שימוש יתר, לי זה גם קורה מלא אחרי איזה 14 שעות רצוף על הפלייסטיישן והכל.
מה שכן - תדעי שדלקות ממש לא עוברות לבד, זה טיפול במנוחה / פעולה דיי ארוך, וחייב רופא.
לדעתי את יכולה אפילו לקבל משחה ללא מרשם.
ואת צריכה להחליף את העכבר לעכבר מקצועי יותר.
איך למנוע להבא?
א. לשבת עם הכתפיים משוחררות, צמוד לגב הכיסא, והרגליים ב90 זויות לרצפה. תןודאי שהרגליים נוגעות ברצפה ואם לא תקני שרפרף (stool).
ב. לעשות הפסקות של לפחות 10 דקות בכל 40 דקות. ישיבה ממושכת גורמת לעוד מלא בעיות ונחשבת למגפות של העולם המודרני.
ג. להצמיד את היד והמרפק אלייך כמו בעמידה כך שרק האצבעות יתאמצו. וכמובן לבחור בפד נוח יותר.
ואת צריכה להחליף את העכבר לעכבר מקצועי יותר.
איך למנוע להבא?
א. לשבת עם הכתפיים משוחררות, צמוד לגב הכיסא, והרגליים ב90 זויות לרצפה. תןודאי שהרגליים נוגעות ברצפה ואם לא תקני שרפרף (stool).
ב. לעשות הפסקות של לפחות 10 דקות בכל 40 דקות. ישיבה ממושכת גורמת לעוד מלא בעיות ונחשבת למגפות של העולם המודרני.
ג. להצמיד את היד והמרפק אלייך כמו בעמידה כך שרק האצבעות יתאמצו. וכמובן לבחור בפד נוח יותר.
באותו הנושא: