3 תשובות
תנסי באיקאה
אף פעם לא ראיתי כורסא בחדר. אבל אם זה ראה נורמלי אז אין סיבה שלא תשימי
מנסיון בכורסא את תשתמשי יותר, באיקאיה יש כורסאות ממש יפות.