3 תשובות
תנסי באיקאה
אף פעם לא ראיתי כורסא בחדר. אבל אם זה ראה נורמלי אז אין סיבה שלא תשימי
מנסיון בכורסא את תשתמשי יותר, באיקאיה יש כורסאות ממש יפות.
באותו הנושא: