3 תשובות
אולי יש לך שנאה עצמית או דימוי עצמי נמוך, נסה שלא לשפוט את עצמך
תתחיל להיות אתה, תעריך את עצמך, ותפרגן לעצמך.
תהיה כנה עם עצמך, תגדיר לעצמך מה צריך להשתנות, מה חיובי ומה שלילי בחיים שלך.
תהיה פתוח, תשנה את הגישה שלך לטובה, תעשה מה שאתה יכול, וכמה שאתה יכול. תבלה את הזמן עם האנשים הנכונים.. בהצלחה 3>