התחברות
הרשמה
תמיד אני מרחם על ילדים ואז אני תמיד חוטף איך להפסיק עם זה?
7 במרץ 2013, 19:19
חיזור
אהבה
תשובה אחת
תרחם אבל תתרחק מחזקים ממך (חוץ מעם יש לך גב.)
Y
YT=בופי
באותו הנושא:
אם הייתם רואים ילדה לבד *תמיד* בבית ספר לא מבחירה, מה הייתם חושבים עליה?
מה אתם חושבים על ילדים שאוהבים תמיד להפריע ולהציק בשיעור ולהסתלבט על מורים כל הזמן?
למה תמיד במגמת מחשבים (שנחשבים "חנונים" -_- ) יש הכי הרבה ילדים עם משקפיים?
מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מה זה ילדי סנטר?!
אני בת 17, אני מפחדת שאני אהיה רווקה לתמיד ולא אתחתן ואביא ילדים בעתיד מה לעשות?
תמיד עניין אותי, ילד שנעדר והמשטרה מוצאת אותו פותחים לו תיק אומשהו על זה שברח?
אם הייתה לכם ילדה בשכבה ותמיד הייתם רואים מהחלון של הבית שלה שמרביצים לה בבית..
תמיד כשפונים אלי ושואלים אותי שאלה ואני עונה ולא שומעים אותי בפעם הראשונה, אני מתעצבן וחוטף קריזה מה לעשות?
למה מרוקאים תמיד אבל תמיד עצבניים והתימנים כאלה קמצנים?
האם זה טוב תמיד תמיד תמיד להיות אופטימי?