התחברות
הרשמה
אני מתחילה לחשוב שמשהו לא בסדר איתי
יש איזה ילד אחד שאני חושבת שאני דלוקה עליו אבל משום מה כשאני רואה אותו וכאלה אני לא מרגישה התרגשות או משהו בכיוון הזה... ואני אפילו לא סגורה על זה אם אני אוהבת אותו...
28 במאי 2017, 17:07
היכרויות
רגשות
התחלות
אהבות נעורים
2 תשובות
יכול להיות שאת פשוט מחבבת אותו ולא יותר מזה..
!
!OK? OK
הכל בסדר איתך
פשוט לא בטוחה עדיין
i
igoryo
באותו הנושא:
אני מרגישה שמשהו לא בסדר איתי.
אם תשמעו שלמישהי בת 19 אף פעם לא היה חבר, אתם תחשבו שמשהו לא בסדר אצלה?
למה בנים לא מתחילים איתי? אני בת 17 כיתה יב, בחיים לא היה לי חבר ואני מתחילה לחשוב שכבר משהו לא בסדר בי!
פעם התקשרתם לחברת אוכל ( לדוגמה תפוציפס/ קולה וכ'ו) והתלוננתם שמשהו לא היה בסדר באוכל, ושלחו לכם משהו כפיצוי?
האם לפי דעתכם, מי שהולך או שהלך לפסיכולוג משוגע או שמשהו בו לא בסדר/ נורמלי?
הכלב שלי הקיא עכשיו נוזל צהוב שנראה חומצי כזה, זה אומר שהוא סתם אכל משהו לא טוב או שמשהו לא בסדר איתו וצריך ללכת לוטרינר?
זה הגיוני להתאהב בדמות בטלוויזיה ברמה שרק לחשוב עליו ולחפש אותו בכל גבר שמתחיל איתי? ( אני בת 20 פלוס)
נראה לי שמשהו פה לא בסדר...
אני מתחיל לחשוב שזה לא בסדר שאני בן
סורי אם אני מגעילה אותכם אבל הכלב שלי מפליץ פלוצים, והם מסריחים.. זה בסדר או שמשהו לא טוב אצלו?
למה לעזאזל בנות לא מתחילות איתי? אני משקיע בעצמי והולך לחדר כושר וכל שבוע אצל הספר אבל שום בחורה לא מתחילה איתי.