5 תשובות
לא מוגזם בכלל רבל לא טוב להרעיב את עצמך תורידי כמויות פשוט זה שתרעיבי את עצמך לא יעזור
פרגיות? פשטידות? שוקולד?
עם ארוחות כאלה את בקושי תרדי במשקל
ואת אוכלת כלום.
שואל השאלה:
אני לא מרעיבה את עצמי פשוט קמתי בשעה 1 בצהריים ובשעה 6 בערב אכלתי ארוחת צהריים חח.



ולתשובה השנייה: אז את מציעה לי להרעיב את עצמי? זה אחלה לגמרי ואני לא מגזימה בכמויות. פעם עשיתי דיאטה שכללה פסטות וירדתי 6 קילו. אז אם את לא מומחית בדיאטות אל תגידי לי מה לאכול. שאלתי רק אם זה מוגזם ולאכול פחות ארוחות או לא
אנונימית
מתי דיברתי פה על הרעבה?
את לא אכלת מספיק, וזו דעתי. אני לא רופאה מוסמכת ואף אחד פה לא אבל אני יכולה לומר שיש לי קצת נסיון בדבר הזה, והדברים הקטנים שאת אוכלת ביום יום יכולים להרוס לך לגמרי (שוקולד, פשטידות) אבל בחירה שלך מה לאכול, אף אחד לא יגיד לך איך לרדת במשקל. אם נוח לך ככה, אז תהני.
שואל השאלה:
זו לא פשטידה. זה היה ממש ממש קטן, אולי 40 קלוריות... ושורת שוקולד ביום? מה הבעיה? את יודעת שבדיאטה חייבים משהו מתוק פעם ביום או שנשברים.. מניסיון וגם דיאטנית אמרה..
אנונימית
באותו הנושא: