14 תשובות
לפי דעתי אין משמעות לחיים
במחינה ביולוגית
לאכול לשרוד ולהתרבות
מעבר לזה כול בנאדם יוצר לעצמו את המשמעות
להנות,
לשמוח,
לגרום לאנשים לחייך ולשמוח.
וזה הכל לא צריך יותר מזה...
לדעתי אין משמעות לחיים.
האנושות היא דבר כ"כ קטן מתוך משהו עצום, יקום ענק, שגם הוא כלום.
גם אם האנושות תיחרב (שבשבילנו זה יהיה סוף העולם, פשוטו כמשמעו) - זה לא באמת ישנה כלום, אנחנו ניעלם והיקום ימשיך להתקיים.
וזה רק מראה לנו שכמה כל אחד מאיתנו לא באמת חשוב, וגם אם נמות, זה ישפיע רק על הקרובים לנו - שגם הם ימותו בשלב מסוים.
ולא ישאר מאיתנו כלום, רק זכרונות, שגם הם יתמוגגו להם.
אז לא, לדעתי אין משמעות.
מה שכן, בנימה טיפה יותר חיובית (במקרה ויצאתי דיכאונית) -
כל אחד בוחר משמעות אישית לחייו.
לבן אדם אחד זה יכול לשמח את האנשים שחשובים לו.
לשני זה להצליח ולהיכתב בספרי ההיסטוריה.
לשלישי זה יכול להיות למצוא את אהבת חייו ולחיות באושר.
אז משמעות החיים היא יותר אישית, לא צריך לרדוף אחריה, אך כדאי לעשות את מה שמשב לנו הנאה מסוימת, שאמנם גם היא תתמוגג, אבל עד אז - יקרה הרבה.
עצוב שרובכם חושבים שלחיים אין משמעות.
אנונימית
זה עובדה היקום הוא קר וחסר רגשות ככה זה בשלב מסוים צריך לגדול וללמוד שהעולם הוא לא קשתות וחדי קרן
לחפש את משמעות החיים
לבכות על מר גורלי..
אנונימית
להנות מכל רגע
42.
איפה נעלמו כל התשובות של "42"?

ולדעתי זה פשוט לחיות, לעשות מה שאנחנו רוצים כי נתנו לנו את חופש הבחירה, לחיות את החיים שלנו ולהנות כמה שאפשר כי אין לנו את כל הזמן תעשות את זה, לא להילחץ מכל דבר כי זה לא ביג דיל, בסופו של דבר כולנו מגיעים לאותו מקום.


אאה הינה את^
למות בסוף