10 תשובות
צודקת עזבי סתם קנאים
מסכימה איתך. מה כואב לאנשים לראות אחרים שטוב להם עם עצמם?
אף אחד לא שאל אותך אם את יפה :)
הייתה לי תשובה שאין לי מושג למה אבל תקפו אותי עם אייזה 15 מינוסים? אבל תמיד ראיתי שזה עולה ויורד כנראה הרבה היו נגידי ולטובתי.
וביננו אנשים לפעמים סתם לא מסכימים כי לא מכירים אותך או מקנאים וכו
וביננו אנשים לפעמים סתם לא מסכימים כי לא מכירים אותך או מקנאים וכו
שמעי אף אחד לא אמר לך לא לאהוב את עצמך, ההפך, אבל צריך קצת צניעות. שאומרים לך שאתה יפה אתה לא צריך להגיד את זה שאומרים לך. יכולת גם לכתוב את זה מאנונימי זה היה עדיף. חוץ מזה שהיה עדיף שתכתבי מישהי אחרת שיפה לדעתך
אנונימית
יש לך ביטחון עצמי תקין וזה טוב שאת יודעת על עצמך
שואל השאלה:
נכון יכלתי לכתוב באנונימי אבל אני לא יודעתת איך עושים באנונימי אני יומיים כאן..
אה ו.. לכל אלו שחושבים שאמרתי שאני יפה או לא יודעת מה אז אם אתם מעוניינים באמת לדעת אין לי הכי ביטחון עצמי ולפני שנה שנתיים לא ההיתי הולכת לבית ספר או יוצאת מהבית אם מישהו היה אומר לי משהו הכי קטן אז אל תשפטו אנשים סתם..
נכון יכלתי לכתוב באנונימי אבל אני לא יודעתת איך עושים באנונימי אני יומיים כאן..
אה ו.. לכל אלו שחושבים שאמרתי שאני יפה או לא יודעת מה אז אם אתם מעוניינים באמת לדעת אין לי הכי ביטחון עצמי ולפני שנה שנתיים לא ההיתי הולכת לבית ספר או יוצאת מהבית אם מישהו היה אומר לי משהו הכי קטן אז אל תשפטו אנשים סתם..
מסכימה איתך ככה גם אני מה לעשות שאני כוסית לא אשמתי
אנונימית
לפעמים אנשים נגררים עושים מינוס לתשובה רק כי יש לה עוד מינוסים (קורה לי גם לפעמים) אז יכול להיות שזה בגלל זה.
על תשימי על אף אחד
באותו הנושא: