התחברות הרשמה

כנסו בבקשה אני עצבנית ברמות קשות:

קבעתי היום בשעה 11 לעשות מועד ב במקצוע כלשהו בחדר מורים כי הייתי חולה,אז בשביל שאוכל לעשות את המבחן ב11 זה יוצא על חשבון שיעור אנגלית אז הייתי צריכה להגיד למחנכת שתדבר עם המורה לאנגלית כדי שתאשר לי לצאת מהשיעור.בכל מקרה עכשיו 11 אז הלכתי לחדר מורים מחכה מחכה למורה של המקצוע שאני צריכה להשלים,ואני רואה שהיא לא מגיעה אז שלחתי הודעה למחנכת ואמרתי לה שהיא לא באה וזה אז היא שלחה לי תמספר שלה ואמרה לי להתקשר אליה,התקשרתי והיא אמרה לי שהיא שכחה ממני לגמרי והיא כבר יצאה מהבית ספר ואני פאקינג עצבנית איך לעזעזל אפשר לשכוח. אז היא אמרה לי אפ אני יכולה ב12 ואמרתי שיש הסטוריה והיא אמרה אה הסטוריה אז לא,אז היא אמרה לי לבוא באחד וחצי ואני אמרתי סבבה(וזה מחרפן אותי כי אני מסיימת היום באחד וחצי כי ביטלו שעה אוף ואני צריכה להישאר בגלל המועד ב)קיצר אני עצבנית בגלל חוסר האחראיות של המורה,בצדק?
11 בדצמבר 2017, 11:07
עצביםהרגעהעצות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
פשוט כנסו! עצבנית מאד.
שמעו שזה הוריד לי תביטחון ברמות.. כנסו.
אני עצבנית ברמות, יש משהו שיכול להרגיע אותי?
עצבנית. כנסו בבקשה
אני עצבנית ברמות!
אני פשוט עצבנית ברמות!
אני עצבנית ברמות על אחותי.. איך להירגע?
אמנים *יוצרים* מכל תחום (ציור, כתיבה מוזיקה וכו'.) ובכל רמה כנסו בבקשה
כנסו לשאלה קצר מידיי וסליחה אם עצבנית אתגם
איך להיות יותר נחמדה ורגועה ועדינה? אני ממש עצבנית לרוב וכשאני עצבנית אני ערסית ברמות ולא בא לי להיות כזאת...
אני עצבני רצח אוף כנסו