2 תשובות
אני כותבת, ואני מאוד מתרגשת שיש לי השראה וזה ממש כיף לכתוב כשיש מוזה ובלה בלה בלה...
אני מציירת
והרגשות שלי משתנים, וכל רגש אז אני מציירת אותו.
לדוגמא, כשאני מרגישה עצוב.
אז הצבעים הם פחות בהירים ויותר כהים, אני משתמשת בכחול מאשר בצבע אחר. - דוגמאה לציור - גשם, מפל וכו
וכשאני שמחה הצבעים משתנים והופכים לבהירים וצבעוניים... - דוגמא לציור - קשת בענן, סוסים בחווה, ליצנים בקרקס, לונה פארק.
וכשאני כועסת אז אני משתמשת בצבע האדום כי אני חושבת שהצבע האדום מראה כעס כזה. (אבל לא רק אדום, צהוב וכתום ועוד) - בן אדם כועס ועוד כמה דברים
אני מציירת ככה כבר מגיל 4
והרגשות שלי משתנים, וכל רגש אז אני מציירת אותו.
לדוגמא, כשאני מרגישה עצוב.
אז הצבעים הם פחות בהירים ויותר כהים, אני משתמשת בכחול מאשר בצבע אחר. - דוגמאה לציור - גשם, מפל וכו
וכשאני שמחה הצבעים משתנים והופכים לבהירים וצבעוניים... - דוגמא לציור - קשת בענן, סוסים בחווה, ליצנים בקרקס, לונה פארק.
וכשאני כועסת אז אני משתמשת בצבע האדום כי אני חושבת שהצבע האדום מראה כעס כזה. (אבל לא רק אדום, צהוב וכתום ועוד) - בן אדם כועס ועוד כמה דברים
אני מציירת ככה כבר מגיל 4