3 תשובות
פשוט תגידי תאמת כואבת לי הבטן אני צריכה לשתות תה או משהו אחרי לאכול לא צריך תירוצים
נתפסה לך הבטן כי עשית ספורט ועכשיו כואב לך/אכלת אתמול משהו מקולקל וכואב לך
אולי פשוט תגיד שכואבת לך הבטן?
ואגב אם אתה באמת מרעיב את עצמך- אל.
אתה יותר ממוזמן לפנות אליי או מישהו מםה בפרטי שיוכל לעזור לך.
ואגב אם אתה באמת מרעיב את עצמך- אל.
אתה יותר ממוזמן לפנות אליי או מישהו מםה בפרטי שיוכל לעזור לך.
באותו הנושא: