9 תשובות
כן, כל הכבוד (:
זה מעולה. כל הכבוד!
כן, את יכולה לצרף את זה בתור ניסיון נגיד כשאת רוצה להתקבל לאוניברסיטה או עבודה וכאלה..
מה זה השאלה הזאת ברור שזה טוב! למה לשאול?
די כבר עם השאלות צומי
ברור שזה טוב כולם וגם את יודעים את זה-_-
מה זה internship?
אנונימית
למה את אומרת אינטרנשיפ במקום סטאז'?
אנונימית
ברור שכן זה יעזור לך בעתיד, כל הכבוד!
לא. בגיל הזה את אמורה להתעסק בבנים ואיפור.
סתם זה נשמע ממש טוב וזה יעזור לך בעתיד. כל הכבוד!