4 תשובות
לדעתי הכל נוסע מחינוך בבית וממה שהסביבה שגדלים בה משדרת, וכן הרבה מהתקשורת גורמת למחשבות לא טובות על השונים מאיתנו - לשני הכיוונים
לדעתי זה בגלל חוסר היכרות, אנשים שמתבססים על סטיגמות
התקשורת מלבה את זה כי זה מספק לה סיפורים. ברגע שמדלגים על התקשורת ומכירים באופן אישי אז המחיצות נופלות.
לאנשים קל יותר לשנוא מלאהוב, עד כמה שזה עצוב.