התחברות הרשמה

איך רושמים אני אוודא או אוודה עם המורה שלו אם זה נכון?

28 באוקטובר 2017, 20:02
מיליםאיך אומריםלשון עברית    
2 תשובות
אוודא
L
Lamamamaa
אוודא
ע
עוד מישהי
באותו הנושא:
אני מורה בבית הספר, אם אני אבוא ביום הראשון ללימודים עם חליפה זה יעשה רושם נכון?
איך רושמים נכון אני יהרוג אותך או אני אהרוג אותך (בת)
איך יותר נכון לכתוב-עם או עים? (המורה שלו כותבת ככה עים ואני לא יודעת אם זה נכון או לא)
אני רוצה להגיד המורה אני מעריך את הסיכומים שלך איך רושמים מעריך או מאריך?
האם זה נכון שאם רושמים בגוגל איך להצטרף לדעאש המשטרה תעצור אותך?
נכון זה לא משנה אם רושמים מארבל או מארוול?
איך רושמים נכון אם היא הסבירה לך או עם היא הסבירה לך?
שמעתי שהייתה במודיעין מישהי בת 15 ששכבה עם המורה שלה בן 45, זה נכון או שמועות?
איך רושמים נכון? אם\עם כל מה שסיפרת..?
רושמים אם זה אני יכול להסכים או עם זה אני יכול להסכים
איך רושמים נכון הייסורים שלו?