7 תשובות
את היחידה
אנונימית
כן בטח! היא אמרה את זה
היא עשתה, ולא רק מתיחת פנים.
היא לא עשתה שום מתיחת פנים, היא למעשה הכי טבעית במשפחה וגם אם לא היא הכי פחות עשתה ניתוחים
קנדל גנר עשתה מלא מלא מלא ניתוחים לפנים, אף שפתיים הרמת גבות פיסול פנים וכו',
אני לא חושבת שהיא יפה
אני לא חושבת שהיא יפה
יש אצלה בפנים הבדל בין פעם וביום
אבל לא מצליחה לזהות אצלה שום מתיחות פנים
למשל באף- היא עשתה הצרה ועיצוב
אבל לא מצליחה לזהות אצלה שום מתיחות פנים
למשל באף- היא עשתה הצרה ועיצוב
כפרה עליך היא הכי לא נראית מנותחת מהמשפחה שלהם אין לה חזה ואין לה תחת חיימשלי היא
באותו הנושא: