13 תשובות
כן
כן..!
אני אימואית ואני לא רוצה שיתנו לי כאפה בגלל מי שאני..
את מי את מחשיבה אימו? סתם שאלה
אני אוהבת אימואים, אני לא אימואית, אבל כן לפעמים הם דורשים קצת יותר תשומת לב.
לא!
אנונימי
מה זה אימו?
אנונימי
שואל השאלה:
את מי שעם השיער על הפרצוף כל הזמן... זה משגע אותי שלא רואים להם את העיניים
אנונימית
כן! רק בגלל זה.. ולמה? לך מגיע יותר? אני לא אימואית... אבל לא אכפת לי מהם... שיעשו מה שבראש שלהם! מה אכפת לך?!
כן! אימואים דורשים חיבוק! הם הכי מקסימים שיש! למה את חושבת ככה?
אנונימית
כל אחד והדעה שלו..:)
הם כל כך מושפעים...
זה פאטתי
חח לא!.. שונאת אנשים עם פוזה.. אנשים שמעמידים פנים שהם משהו שהם לא, וכל האימואים למינהם יענו עכשיו שזה מי שהם.. חח על מי הם חושבים שהם עובדים?! מה עובר על העולם שלנו?! מה כ"כ גרוע בפשוט להיות נ=ו=ר=מ=ל=י!
אנונימית
כן...