9 תשובות
לא.
כן
אני לא הייתי אומרת את זה אבל אמרו לי דברים יותר גרועים והבנתי
אנונימית
ממש לא..
אם היא הייתה אומרת לי דבר כזה לא הייתי שותקת
ממש לא... היא זו שיצרה אותך אז כאלו.. רוצה לבוא לפרטי?
לא, אמירה זו מראה הרבה שליליות.
ממש לא.
אמשלי אומרת לי בלי קשר לזה שהיא עצבנית
כנראה היא עצבנית עלי 24/7
אנונימית
לדעתי כן.
כשעצבנים אומרים דברים מתוך עצבים.. אבל אם היא אומרת את זה לעיתים קרובות זה לא בסדר
אנונימית
באותו הנושא: