4 תשובות
אם אתה אומר שאתה לא-מה אכפת לך מהחבר'ה. אבל עיצה ממני-תפסיק להגיד נודר ויחשבו פחות ככה, לפי דעתי. גם בלי קשר זה בעיה להגיד סתם נודר. בהצלחה
"נודר נדר אנלא ערס"
כי הם סתם שופטים, תתעלם.
אל תתייחס. תמיד יהיו את אלה שיאהבו אותך בזכות מי שאתה ואלה שלא. אלה שדוחים אותך עוד הרבה לפני שהם מכירים אותך באמת, הם סתם זבל.