תשובה אחת
כנראה בגלל ששוקולד זה טעים ומושחת, משהו שהרבה אנשים אוהבים וחושקים בו בזמן דיאטה, כנ"ל לגבי המבורגר, פיצה ושאר ירקות (יצא אירוני, הא?)
בכל מקרה, אם את מרגישה צורך לאכול משהו מתוק, את יכולה לאכול פרי, פירות יבשים (תמרים, לדוגמה, מתוק בטירוף) וכד'.
בתיאבון (:
בכל מקרה, אם את מרגישה צורך לאכול משהו מתוק, את יכולה לאכול פרי, פירות יבשים (תמרים, לדוגמה, מתוק בטירוף) וכד'.
בתיאבון (:
באותו הנושא: