2 תשובות
כשאת אוסרת על עצמך משהו, תמיד תרצי אותו יותר.
אל תגדירי את עצמך, את לא בדיאטה, רק משתדלת לאכול תזונה בריאה. אל תאסרי על עצמך דברים, תורידי את הכמות.
חח ברור
רק עכשיו היה לך חשק? כל הכבוד
באותו הנושא: