התחברות
הרשמה
למה כל פעם שאני אוכלת שוקולד (קוביות) יש לי חשק למים? ככה זה גם עם מתוקים אחרים זה לא קצת מוזר?
20 באוגוסט 2015, 23:45
שוקולד
עוגות
מאפים
מטבח
ממתקים
מים
3 תשובות
כי זה מצמיא
S
Sickening
gee i wonder why
את אוכלת משהו מתוק... מתוק זה מצמיא...
Malia
מתוק זה מצמיא
א
איזה כיף שכיף
באותו הנושא:
זה בסדר מבחינה בריאותית אם אני יאכל כל יום 10 קוביות שוקולד מריר?
זה בסדר שאני שותה כל יום שוקו עם 8 קוביות שוקולד חלב?
אני אוכלת כל יום 4 קוביות שוקולד מריר, זה משמין?
אכלתי שתי קוביות של שוקולד מריר ואני בדיאטה, עד כמה זה נורא?
זה בסדר לאכול 6 קוביות שוקולד אוראו מילקה כל יום?
אם אני אשים במכונה של המילקשייק, שוקולד קוביות וחלב יצא לי מילקשייק?
אם ב 4 קוביות שוקולד מריר יש 86 קלוריות- כמה קלוריות יש ב 10 קוביות?
הכנת שוקו - איך מכינים שוקו עם סירופ שוקולד/ קוביות שוקולד ובלי קקאו/ שוקולית למי שמכיר? תודה.
שילוב שוקולד מריר בדיאטה - האם ניתן לשלב בדיאטה כל יום 3 קוביות שוקולד מריר, בשביל שיהיה טעם טוב לאחר האוכל?
אם אני בדיאטת כאסח ואיזה שנה שנתים לא אכלתי שוקולד, אז אם אני אוכל כמה קוביות שוקולד אני אשמין?
מישהו יודע כמה קוביות שוקלד יש בשוקולד פרה?