4 תשובות
סיימתי 9.2
ב29 ליוני
שואל השאלה:
קיבוצניק פאק איך? זה לא הגיוני
קיבוצניק פאק איך? זה לא הגיוני
אנונימי
6.7 השנה
באותו הנושא: