התחברות הרשמה

שאלה למי שב יב או לכאלה שסיימו יב- באיזה תאריך הבגרות האחרונה שלכם? (לא כולל מועדי ב)

הכוונה שמי שסיים יב יגיד באיזה תאריך בערך הוא עשה את הבגרות האחרונה ומי שב יב יגיד באיזה תאריך הבגרות האחרונה שלו
14 באוקטובר 2017, 23:30
בגרותציוניםבחינות בגרותבגרויות    
4 תשובות
סיימתי 9.2
ק
קיבוצניק
ב29 ליוני
א
אנונימית :) 133
שואל השאלה:
קיבוצניק פאק איך? זה לא הגיוני
אנונימי
6.7 השנה
m
maya123456
באותו הנושא:
שאלה לכאלה שסיימו יב
שאלה לכאלה שלא עשו צבא או שירות לאומי
לכאלה שסיימו כבר בית ספר
לכאלו שסיימו תיכון/עכשיו ב-יב', איזה שנה הייתה הכי קשה לכם?
לכאלה שסיימו עכשיו יב
שאלה לכאלה שמתחת לגיל 16
שאלה לדתיות או לכאלה שיש להם פטור.
לכאלה שיודעים לעשות גלגלון- באיזה גיל עשיתם את הגלגלון הראשון שלכם ואיך זה היה?
שאלה לאנשים שסיימו ביה"ס.
החזרת תלתלים (שאלה למתולתלות או לכאלה שהצליחו להחזיר תלתלים שנעלמו)
כאלה שסיימו כיתה יב