85 תשובות
1
אנונימית
אקסים 2
אקסיות גם 2
פיצה נחשבת?
אם כן זה לפחות איזה מיליון

וברצינות, 2
יש פה משהו עם 2
0 לול
4
0 עגול כמו העולם
אנונימית
הבן זוג הנוכחי שלי הוא החבר הראשון שלי חחח...
11
וכנראה בקרוב 12 :)
0
אני גרה בטורונטו קנדה, והיו לי 8 אקסים שעכשיו מנסים לרצוח אותי ואני יוצאת עם ילד חנון קטן בשם סקוט.





(אויש הרפרנס לא עבד לי הא?)
2
1
אנונימית
הוא לא בדיוק היה חבר שלי אבל אם להחשב אותו אז 1
0

xx
עכשיו 2
5 אקסים, כולם חארות
אקס של 54 שעות נחשב?
אנונימית
1..
לא היה לי אפעם חבר חחח
אנונימית
1
22.
אנונימית
5
אנונימית
0..
לא היה לי בחיים חבר: (
אבל לחברות שלי יש:)
לא הבנתי למה עושים מינוסים לאלו שהיו להם מעל 3 אקסים...
3
שאני בחיים לא אראה אותם יותר אמן
יש לי אחד
אקס black
אני ממש אוהב את הריח שלו
אנונימי
לא יודעת אם זה ממש נחשב.
היה לי חבר בכיתה ו' ועוד חבר אבל כולה ל3 ימים בחופש הגדול ואפילו לא נפגשנו (הוא היה בכיתה שלי אבל בזמן שהיינו "חברים" לא נפגשנו כולה דיברנו בוואטסאפ)
אז אחד אם לא מחשיבים אותו
אפס מאופס
2 רואה אותם כמעט כל יום -_-
למה למי שיש הרבה אקסים עןשים מיניבים?
2 ואני עכשיו בזוגיות
מה הקטע שאתם עושים לאנשים שהייתה להם כמות אקסים די גדולה מינוסים וכמות אקסים די קטנה או שאף פעם לא היו בזוגיות פלוסים?
כאילו "כל הכבוד שלא הייתה לכם חברה/חבר?" ממש לא הבנתי את זה.

ולאלה שעושים מינוסים לכמות אקסים גדולה- אז מה? אולי הם חיבבו אותם ובאמת אהבו כל אחד ואחד מהם? דיי זה מעצבן.

מינוסים בואו למאמאא
1
על מה המינוסים? על זה שאין לי חבר?
למה אתם עושים מינוסים למי שיש הרבה אקסים? קנאים
מינוסים מתקבלים באהבה
איזה חופרים אתם שאלו שאלה תענו עליה בלי לחפור "למה ולמה"
אנונימית
69
אנונימית
יש לי כולה 2 למה אתם צריכים כל כך הרבה אקסים? אני יודע שיש להם ריחות טובים אבל עדיין.. לא חבל על הכסף
חחחnחחחnחחח צחקתי בקול ^
לא הבנתי למה לכל מי שאין אקסים יש פלוסים ולכל מי שיש לו כמות די גדולה מינוסים.
שאלו שאלה אנשים ענו. תנוחו -_-
כיאלו למי שלא היה חבר מגיע פרס?!
אני לא יודעת כמה אקסים יש לי.
אני לא סופרת וזה לא מעניין אותי.
היו לי חברים, וזהו השאר לא מעניין.
כמובן שלא לכל בחור אני מסכימה ואני צשדנית בטירוף
27


אהה במציאות? אה אז 0
חחח ביסודי איזה 5 שזה הכי בשביל להגיד שיש
ובחטיבה 1 וזה לא היה רציני בכלל וגם לא התנשקנו או משהו
אנונימית
0
ואני שמחה שכך..
וואי לאקס שלי יש יותר מ 25. איכס פשוט.
לי יש 3
אם חודשיים ושבועיים נחשב אז 2 אם לא אז 0
0
אף פעם לא היה לי חבר..
אפס בתכלס אפילו שיש איזה שהיה קראש עלי והתנשקנו אבל עשיתי טובה וזהו ואמרתי שאנחנו לא ביחד זה סתם
אנונימית
אפס
אני עכשיו עם החבר הראשון שלי וככה זה ישאר שלא יהיו לי אקסים לא צריך
אף פעם לא הייתה לי חברה.
אפס
אנונימית
אחד
0 כל חיי הייתי לבד:(
אנונימוס
שהייתי איתו בקשר רציני - 1
כל מיני "אקסים" שהייתי איתם איזה יומיים - 5.
כמה ילדותיים אפשר להיות אז עשו לכם מינוס באתר אנונימי.
כנראה זה בגלל שנראה מוזר לאנשים 10-15 אקסים
אנונימית