18 תשובות
אחת היינו שבועיים נפרדנו כי זה עבר לנו
אנונימי
שלושה,
מה שהיה הכי כואב זו בגידה מאחד מהם (שגם הייתי איתו הכי הרבה זמן - שמונה חודשים).
נשברתי נפשית, אבל הזמן מרפא:)
מה שהיה הכי כואב זו בגידה מאחד מהם (שגם הייתי איתו הכי הרבה זמן - שמונה חודשים).
נשברתי נפשית, אבל הזמן מרפא:)
אחד, היינו יחד חודשיים ונפרדנו כי זה לא עבד, לא ממש נשבר לי הלב ברוך השם
אחת, אני הייתי זה שנפרד 0_0 הרגשתי כפוי טובה כי סוגשל לא אהבתי אותה מספיק כמו שהיא אהבה אותי אם זה נשמע הגיוני באיזושהיא צורה >< נפרדנו אחרי שנה וארבע
וואו אחי אין עליך ^
2
ולא
ולא
2 אקסים,
עם הראשון הייתי כמעט שנתיים
עם השני 4 חודש בערך.
וכן נשבר לי הלב מהאקס הראשון שלי, הרגשה נוראית שמרגישים כאילו זה לא יעבור לעולם, הרגשתי שאני בחיים לא אצליח להתאהב שוב אבל אחרי כמה זמן מבינים שזה הכל שטויות.. הכל עובר בסוף.
את הסיבות של הפרידה מהאקס הראשון אני לא אפרט.
אבל האקס השני פשוט לא התאים לי, היינו רבים המון עד שהגענו להחלטה משותפת שאנחנו לא מתאימים..
עם הראשון הייתי כמעט שנתיים
עם השני 4 חודש בערך.
וכן נשבר לי הלב מהאקס הראשון שלי, הרגשה נוראית שמרגישים כאילו זה לא יעבור לעולם, הרגשתי שאני בחיים לא אצליח להתאהב שוב אבל אחרי כמה זמן מבינים שזה הכל שטויות.. הכל עובר בסוף.
את הסיבות של הפרידה מהאקס הראשון אני לא אפרט.
אבל האקס השני פשוט לא התאים לי, היינו רבים המון עד שהגענו להחלטה משותפת שאנחנו לא מתאימים..
אנונימית
אקסית אחת ומאז לא מתקרב ולא מחפש זוגיות היינו ביחד שנתיים וחצי
אחת. על אף שאני לא אוהב לקרוא לה אקסית. לא חושב שזה מתאים לה. בקושי ענק אני מכנה אותה "חברה שלי לשעבר".
מצחיק שזה לא אקס, אלא החבר הכי טוב שלו ששבר לי את הלב..
היה לי חבר שנתיים וחצי, והיה לו חבר מאוד טוב שהיה איתנו הרבה.
אחרי שנפרדנו, אני והידיד דיברנו מלא שיחות ממש עמוקות והתחברתי אליו ברמות מטורפות (לא בקטע רומנטי, אלא חברי ידידותי ונפשי).
בסוף השנה הוא עבר לפנימיה ודי השתנה בגלל כל מיני דברים שלא היו תלויים בו או בי, והפסיק לדבר עם בנות.
לפני שהוא הלך הוא הבטיח שיחזור כל כמה זמן, אז תארי לך את שברון הלב שהיה לי כשגיליתי שהוא אשכרה מתחמק ממני, כי הוא לא יכול לדבר איתי..
היום (אחרי שלוש שנים) זה די עבר, אבל זה השאיר לי שריטה די עמוקה, ואני לא ממהרת ליצור קשרים רגשיים כל כך מהר.
הייתי בוכה (מה שלא קרה אחרי הפרידה עם האקס חוץ מפעם אחת ממש בקטנה כשפתאום עיכלתי) ועד היום חברות שלי יודעות מי הוא.. אני משערת בץשהוא חרט בי משהו...
בכל מקרה זהו, לא חבר, לא אקס, אבל שבר לי את הלב
(פתאום אני חושבת וקולטת מלא דברים שקרו לי מאז שעד עכשיו לא חיברתי בהקשר, אז תודה על השאלה! סידר לי כמה דברים בראש)
היה לי חבר שנתיים וחצי, והיה לו חבר מאוד טוב שהיה איתנו הרבה.
אחרי שנפרדנו, אני והידיד דיברנו מלא שיחות ממש עמוקות והתחברתי אליו ברמות מטורפות (לא בקטע רומנטי, אלא חברי ידידותי ונפשי).
בסוף השנה הוא עבר לפנימיה ודי השתנה בגלל כל מיני דברים שלא היו תלויים בו או בי, והפסיק לדבר עם בנות.
לפני שהוא הלך הוא הבטיח שיחזור כל כמה זמן, אז תארי לך את שברון הלב שהיה לי כשגיליתי שהוא אשכרה מתחמק ממני, כי הוא לא יכול לדבר איתי..
היום (אחרי שלוש שנים) זה די עבר, אבל זה השאיר לי שריטה די עמוקה, ואני לא ממהרת ליצור קשרים רגשיים כל כך מהר.
הייתי בוכה (מה שלא קרה אחרי הפרידה עם האקס חוץ מפעם אחת ממש בקטנה כשפתאום עיכלתי) ועד היום חברות שלי יודעות מי הוא.. אני משערת בץשהוא חרט בי משהו...
בכל מקרה זהו, לא חבר, לא אקס, אבל שבר לי את הלב
(פתאום אני חושבת וקולטת מלא דברים שקרו לי מאז שעד עכשיו לא חיברתי בהקשר, אז תודה על השאלה! סידר לי כמה דברים בראש)
יש לי חמישה אקסים
אין לי כוח לרשום למה נפרדנו עם כולם אז אני אספר את האחרון
היינו ביחד היה יחסים טובים ואז באמצע היחסים הוא התחיל להתנהג אליי מגעיל לסנן אותי להתעלם מימני והיה קורא לי אובססיבית רק בגלל שהיה לי אכפת ממנו אז אני נפרדתי ממנו
אין לי כוח לרשום למה נפרדנו עם כולם אז אני אספר את האחרון
היינו ביחד היה יחסים טובים ואז באמצע היחסים הוא התחיל להתנהג אליי מגעיל לסנן אותי להתעלם מימני והיה קורא לי אובססיבית רק בגלל שהיה לי אכפת ממנו אז אני נפרדתי ממנו
אחד. ואני דיי בטוחה שלא נשבר לי הלב. זה היה הלם כי בהתחלה הוא היה זה שהכי אהב ובסוף היה ההפך..
היה לי אחד, שלושה חודשים וחצי כמעט
נפרד ממני, סיבה דבילית.
כשאני מסתכלת אחורה זה נראה כאילו הייתי ריבאונד, שמחה שזה נגמר אבל בזמן הפרידה - אני רק אגיד שזה נוראי, אבל פחות כואב אם את רואה את זה מתקרב
נפרד ממני, סיבה דבילית.
כשאני מסתכלת אחורה זה נראה כאילו הייתי ריבאונד, שמחה שזה נגמר אבל בזמן הפרידה - אני רק אגיד שזה נוראי, אבל פחות כואב אם את רואה את זה מתקרב
אנונימית
4
אין לי אבל יש לי קראש ששונא אותי כי ניסיתי להציע לו חברות... *לב שבור*
אנונימית
0
באותו הנושא: