15 תשובות
אם את כל היום בבית זה ממש גורם לדיכאון את צריכה לצאת לראות עולם
קשה לדעת, התיאור פה דל מידי. יכול להיות שזו רק תקופה או מחוסר התעסוקה שנוצרת בקיץ.
בכל אופן, רק פסיכיאטר מוסמך לאבחן דיכאון.
שמעי אם את רוצה תשובה לדעתי כדאי שתלכי להתייעץ כמו שצריך אצל פסיכולוג ולא על בסיס ילדים באינטרנט.
את צריכה לחפש משהו שאת אוהבת או מתחברת ולעשות אותו, לדוגמה תחשבי על שחיה נגינה בכלים וכו
שואל השאלה:
זה כבר שנה ככה
אנונימית
אנחנו לא רופאים ולא פסיכיאטרים, זה לא אחראי ומוסרי מצידנו לנסות "לאבחן אותך"
אני לא אשקר אבל עד כמה שידוע לי זה לא נשמע בסדר, אבל שוב - אני לא פסיכיאטרית. אם את רוצה אבחון וטיפול שיסייע לך את חייבת לפנות לפסיכולוג והוא כבר יבדוק אותך.
אף אחד פה לא מאבן, לא פסיכיאטר ולא פסיכולוג.
אף אחד לא ידע להגיד לך... לכי תאבחני את זה
בקשר לפסיכיאטר, האבחנות משתנות כל תקופה וזה לא מדע מדויק.. התרופות גם לא תמיד עוזרות וכנראה הם לא פתרון רק מיועדים לתמיכה, לפעמים רעיון של מישהו שמבין יכול להועיל להועיל יותר מפסיכיאטר..
לא אנחנו יכולים לאבחן, זה תפקיד של פסיכיאטר.
יש שאלוני דיכאון באינטרנט שאת יכולה לבדוק לפיהם אם את רוצה, הם לא תמיד מדוייקים אבל אם מראים שכן כדאי ללכת לאבחן את זה.
דרך אגב, שנה זה לא ככ הרבה זמן לתקופה כזו. יש לי דיכאון קליני מכיתה ב' אז שנה נראה די קצת בעיני לפעמים..
לא בטוח שזה דיכאון.
אני מסכימה עם כולם, את צריכה לאבחן את זה בשביל לבדוק אם את בדיכאון
אני מבינה אותך.
אני חושבת שבגלל שרוב הזמן את עצובה אז זה משפיע עליך גם על הדברים הקטנים שקורים לך במהלך היום.
למשל לי קרה שמשהו אחד שבר אותי ואז הייתי בוכה מכל שטות שלפני זה בכלל לא הייתי בוכה.
תתחילי להרגיל את עצמך לשמחה ולטוב.
תהיי אופטימית, אנחנו לא לבד בה איתנו.
הוא נותן לנו קשיים בשביל שנדבר איתו ולא בשביל שנתמודג איתם לבד.
בהצלחה (;
היי מתוקה,
בניגוד לתגובות שכתבו פה, אני ממליצה לך *לא* ללכת לפסיכיאטר או פסיכולוג. כי רוב הסיכויים שהם יאבחנו אותך ברשלנות כבעלת הפרעה נפשית שאין לך באמת ומפה לשם תתחילי ליטול כדורים כימיים שאת לא באמת צריכה ושהם בעלי תופעות לוואי קשות ומסוכנות.
אני *כן* ממליצה לך:
א. לוודא שאת ישנה מספיק (לפחות 8 שעות בלילה).
ב. שאת אוכלת אוכל מזין.
ג. שאת מתעמלת, במצב הזה ממליצה לך לבצע פעילות גופנית כל יום, אפילו חצי שעה, ורק זה בפני עצמו ישפר לך את המצב רוח וההרגשה הכללית.
ד. לוודא שאין סביבך אנשים שליליים שמלחיצים אותך או מעיקים עליך, ואם כן להתרחק מהם (זה יכול להיות גם מישהו שנראה כמו חבר, אבל למעשה הוא לא).
ה. לוודא שאין לך יותר מדי זמן פנוי ללא שום תעסוקה. שיעמום הוא הגורם מספר אחד לדיכאון ומחשבות שליליות. תמצאי משהו שיש לך תשוקה לגביו ופשוט תתמסרי אליו ותשקיעי בו את כל האנרגיה והזמן שלך. אם זה ריקוד/יצירה/שירה/משחק/כדורסל או כל דבר אחר.
מקווה שעזרתי,
המון בהצלחה! 3>
^
תגיד לי אתה רציני?
אתה רופא שאתה ככה מאבחן אותה על המקום? אתה לא מבין בשיט בנושא הזה, אז אל תתיימר להבין. רוב הרופאים עושים את העבודה שלהם טוב מאוד והם בטח ובטח לא צריכים את העזרה שלך
ולשואלת - עדיין תלכי, אם זה יהיה דכאון הם יזההו את זה, אם לא אז לא.