3 תשובות
לא אמור להיות הריון זה כל הרעיון של ההתקן.. תעשי בדיקת הריון או שפשוט תלכי לרופא נשים שיבדוק שהכל תקין
התקן לא נותן הגנה כה גבוהה כמו גלולות. אבל עדיין הסיכוי מאד מאד קטן..
ככל הנראה בהתחלה או בחודש הראשון המחזור מתעכב.. אם זה סדיר אצלך בדרך כלל.. בכל זאת זו פרוצדורה פולשנית..
ככל הנראה בהתחלה או בחודש הראשון המחזור מתעכב.. אם זה סדיר אצלך בדרך כלל.. בכל זאת זו פרוצדורה פולשנית..
וסת אחרי התקן לא סדירה כמו אחרי גלולות. את תצרכי לנסות וללמוד את הסייקלים של הגוף שלך מחדש.
באותו הנושא: